Our blog serves as a cabinet for all the things related.

Mūsdienās uzņēmuma attīstībā svarīgu lomu spēlē biznesa stratēģija – jaunas zināšanas, mārketinga aktivitātes, komunikācija, uzņēmuma reputācija, klientu apkalpošanas servisa uzlabošana – tie ir virzieni, pie kuriem uzņēmējiem ir jāstrādā nepārtraukti. Laikā, kad visu pasauli ir pārņēmis Black Friday (Melnās Piektdienas) trakums, zemākas cenas un akcijas sagaida arī uzņēmumus, kuri domā par savu biznesa stratēģiju un attīstību. […]

Read more ...

Mūsdienās klientu apkalpošana ir ļoti svarīgs faktors ikvienam uzņēmumam neatkarīgi no tā darbības sfēras. Ikviena uzņēmuma interesēs ir apmierināt klientu vajadzības, lai tie vēlētos atgriezties vēl un vēl. Tomēr mūsdienas nepietiek vien ar labu klientu servisu, lai sasniegtu uzņēmuma mērķus un tos praktiski realizētu, klientu apkalpošanai jāieņem vadošā sola uzņēmuma misijā. Izcilība un attieksme būs […]

Read more ...

Šogad, 25. maijā, stājusies spēkā jaunā Eiropas Savienības (ES) datu aizsardzības regula, kas paredz stingrākus personas datu apstrādes un glabāšanas noteikumus. Kaut gan jaunā datu aizsardzības sistēma ir veidota uz esošo tiesību aktu pamata, tai būs plaša ietekme un noteiktos aspektos būs nepieciešami būtiski pielāgojumi. Tāpēc Regulā bija paredzēts divu gadu pārejas periods — līdz […]

Read more ...

  Grāmatvedība ir viens no svarīgākajiem uzņēmējdarbības elementiem – atbilstošas zināšanas un prasmes šajā jomā ir zelta vērtas, it īpaši, ja vēlies būt atbildīgs uzņēmuma vadītājs vai prasmīgs darbinieks. Grāmatvedības zināšanām lielākoties ir praktiska nozīme, jo ar tās palīdzību iespējams veidot grāmatvedības atskaites un pārvaldīt citus svarīgus finanšu dokumentus, nemaz nerunājot par nepieciešamību sekot līdzi […]

Read more ...

Mūsdienas arvien vairāk uzņēmumi meklē aktīvas iespējas, kā palielināt savu konkurētspēju, uzlabot darbinieku sniegumu un apkalpošanas efektivitāti, tādējādi veicinot arī pārdošanas apjomus. Veiksmīgai biznesa attīstībai nepieciešams uzturēt pārdošanas procesa nepārtrauktību, tajā pat laikā nodrošinot vienotu izpratni par būtiskiem elementiem darbā ar pircējiem, klientiem, darbam pašiem ar sevi. Prakse rāda, ka tieši regulāra zināšanu atjaunošana, jaunu […]

Read more ...